na dosiahnutie vašich cieľov

AKO RIEŠIŤ NEDOROZUMENIA A UDRŽAŤ VZŤAH

 

Zámerom workshopu  je osvojenie si zručností pre efektívnu komunikáciu v záťažových situáciách a vedieť riešiť konflikty konštruktívne.

 

Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás

  • viete  identifikovať zdroje konfliktov
  • poznáte, ako vy obvykle reagujete  v konfliktnej situácii
  • dokážete viesť rozhovor takým spôsobom, aby jeho výsledok bol výhodný pre obe strany
  • viete ako pracovať s vlastnými emóciami
  • dokážete aplikovať  zručnosti konštruktívneho riešenia konfliktov
  • zistíte, ktoré zručnosti potrebujete rozvíjať, aby ste  boli úspešnejší   

 

Kurz je vhodný pre manažérov, riaditeľov, majstrov a  všetkých, ktorí pracujú v tímoch, vedú iných a chcú efektívnejšie riadiť svoje vzťahy.

 

Obsah kurzu:

  • Typológia konfliktov
  • Vývoj neriešeného konfliktu
  • Možnosti zvládania konfliktu v jednotlivých jeho fázach
  • Práca s emóciami
  • Štýly riešenia konfliktov
  • Komunikácia a konflikty
  • Riešenie modelových situácií z vlastnej praxe