na dosiahnutie vašich cieľov

DIALÓG – NÁSTROJ NA PODPORU VÝKONNOSTI ZAMESTNANCA

Cieľom interaktívneho kurzu je vytvoriť podmienky pre rozvoj praktických zručností v práci so zamestnancom.

 

Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás

  • viete rozlíšiť  interpersonálne rozhovory v manažérskej praxi
  • dokážete aplikovať komunikačné zručnosti pri vedení interpersonálnych rozhovorov
  • viete rozpoznať v rozhovore silné stránky zamestnanca a jeho rezervy 
  • dokážete viesť  štruktúrovaný rozhovor so zamestnancom podľa situácie tak, aby ste ho motivovali a viedli k zmene
  • zistíte, ktoré zručnosti potrebujete rozvíjať, aby ste boli úspešnejší vo svojej pracovnej roli

 

Kurz je určený manažérom, riadiacim pracovníkom, majstrom, ktorí poznaním procesu ovplyvňujú výkonnosť, motiváciu a angažovanosť zamestnanca.

 

Obsah kurzu:

  • Druhy interpersonálnych rozhovorov
  • Základné zručnosti pre vedenie dialógu – komunikácia, aktívne počúvanie, poskytovanie spätnej väzby
  • Korekčný rozhovor
  • Kritický rozhovor
  • Motivačný rozhovor
  • Rozhovor zameraný na riešenie problému
  • Nácvik vedenia rozhovorov