na dosiahnutie vašich cieľov

AKTÍVNY PREDAJ

 

Zámerom tréningu  je umožniť účastníkom zvýšiť ich schopnosť proaktívne  vstúpiť do cigarettes shops predaja a prijať vlastnú zodpovednosť za dosiahnutie stanovených cieľov firmy.

 

Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás

  • viete motivovať zákazníika ku kúpe
  • ste pripravený prijať vlastnú zodpovednosť za úspech  spoločnosti
  • viete aplikovať v praxi zručnosti, ktoré prispievajú k uspokojenie potrieb zákazníka a vyššej zákazníckej vernosti
  • dokážete aplikovať zručnosti pre zvládnutie náročných situácií
  • mať sformulovaný aspoň jeden vlastný rozvojový cieľ

 

Obsah kurzu:

  • Rozdiel medzi pasívnym, agresívnym a aktívnym predajom
  • Podstata aktívneho predaja
  • Čo potrebuje a oceňuje klient/zákazník
  • Podstata prozákazníckej orientácie
  • Kľúčové faktory úspechu
  • Ako tímová spolupráca ovplyvňuje predaj 
  • Zákaznícky reťazec
  • Ako a čím môže personál ovplyvniť  zákaznícku vernosť
  • Okamih pravdy
  • Dopad aktívneho predaja na zákazníka, predajňu, firmu
  • Ako komunikovať v náročných situáciách a nestratiť zákazníka