na dosiahnutie vašich cieľov

OBCHODNÉ ZRUČNOSTI

 

Zámerom zážitkového tréningu je poskytnúť podmienky a priestor pre rozvoj praktických zručností potrebných pre odhad obchodného partnera v rozhovore a podľa toho voliť komunikačný, argumentačný a ovplyvňovací štýl.

 

Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás

  • dokážete voliť komunikačný štýl vo vzťahu k typu klienta
  • viete aplikovať zručnosti vedenia štruktúrovaného obchodného rozhovoru
  • dokážete prezentovať produktu s dôrazom na úžitok pre klienta
  • dokážete odlíšiť úspešné obchodné rokovanie od neúspešného
  • viete ako si správne definovať obchodné ciele
  • poznať, ktoré zručnosti potrebujete rozvíjať, aby boli úspešnejší vo svojej pracovnej roli  

 

Kurz je vhodný pre obchodníkov, obchodných zástupcov, manažérov, riaditeľov, ktorí chcú byť úspešní  v predaji svojich produktov.

 

Obsah kurzu:

  • Typy obchodných partnerov
  • Príprava na obchodný rozhovor
  • Fázy obchodného rozhovoru
  • Ako analyzovať zákaznícke potreby
  • Prezentácia, ktorá rieši potreby klienta
  • Nácvik fáz obchodného rozhovoru a zručností potrebných v jednotlivých fázach
  • Vyjednávanie a ovplyvňovanie v obchodnom rozhovore
  • Stanovovanie cieľov podľa SMART
  • Manipulácia v obchodnom rozhovore a ako s ňou zaobchádzať
  • Námietky a argumentácia