OBCHODNÉ ZRUČNOSTI
Zámerom zážitkového tréningu je poskytnúť podmienky a priestor pre rozvoj praktických zručností potrebných pre odhad obchodného partnera v rozhovore a podľa toho voliť komunikačný, argumentačný a ovplyvňovací štýl.
Užitočné prínosy po absolvovaní kurzu pre vás
- dokážete voliť komunikačný štýl vo vzťahu k typu klienta
- viete aplikovať zručnosti vedenia štruktúrovaného obchodného rozhovoru
- dokážete prezentovať produktu s dôrazom na úžitok pre klienta
- dokážete odlíšiť úspešné obchodné rokovanie od neúspešného
- viete ako si správne definovať obchodné ciele
- poznať, ktoré zručnosti potrebujete rozvíjať, aby boli úspešnejší vo svojej pracovnej roli
Kurz je vhodný pre obchodníkov, obchodných zástupcov, manažérov, riaditeľov, ktorí chcú byť úspešní v predaji svojich produktov.
Obsah kurzu:
- Typy obchodných partnerov
- Príprava na obchodný rozhovor
- Fázy obchodného rozhovoru
- Ako analyzovať zákaznícke potreby
- Prezentácia, ktorá rieši potreby klienta
- Nácvik fáz obchodného rozhovoru a zručností potrebných v jednotlivých fázach
- Vyjednávanie a ovplyvňovanie v obchodnom rozhovore
- Stanovovanie cieľov podľa SMART
- Manipulácia v obchodnom rozhovore a ako s ňou zaobchádzať
- Námietky a argumentácia